Laatst was ik een aantal uurtjes aan het flexwerken bij Seats2meet in Eindhoven op Strijp-S. Toen ik naar de koffiemachine liep, zag ik dat de vrouw die verantwoordelijk is voor de catering bezig was met de koffieautomaat. ‘Hij is kapot,’ zei ze tegen me, toen ze me zag komen aanlopen. Ik schrok. Koffie in de ochtend is na zuurstof mijn tweede levensbehoefte. Ik vroeg of ze enig idee had wanneer de koffieautomaat gemaakt zou zijn. Waarop ze antwoordde: ‘De monteur is al gebeld, hij komt over een paar uurtjes. Maar aan de andere kant van het gebouw staan automaten die wel werken.’ Ik bedankte haar en wandelende direct naar de andere kant van het gebouw.
Later op die dag zag ik de monteur aan komen lopen. Hij ontfermde zich over het apparaat en binnen een half uur had hij hem aan de praat. Wat zouden we zonder dit soort specialisten moeten? Vroeg ik mezelf af. Op ieder gebied in ons leven zijn er experts. Als jij optimaal wil presteren, grenzen wilt verleggen en kwalitatieve producten en diensten wilt ontwikkelen dan heb je daarbij de beste specialisten nodig.
Welke specialist moet jij nu inhuren om ervoor te zorgen dat belangrijke ‘zaken’ binnen jouw business gefixt worden?