Dat is een mooie vraag om centraal te stellen binnen je business.
Als je een nieuwsbrief ontwikkelt die gelezen wordt, dan betekent dit dat je waardevolle content deelt. Dit kan ervoor zorgen dat jouw klanten trouwe aanhangers worden die zich betrokken voelen bij jou en je business.
Toch is het een hele uitdaging om te achterhalen wat wel en wat niet werkt. Je hebt bij het maken van content namelijk niet alleen te maken met het afstemmen van inhoud op je ideale klant, maar ook hoe je deze content presenteert en wanneer je dat doet. Dit is een kwestie van experimenteren en resultaten bijhouden.
Daarnaast geloof ik dat je een duidelijke visie voor de lange termijn moet hebben. Anders verzamel je e-mailadressen om mensen snel in een of andere geautomatiseerde marketingfunnel te krijgen zodat je ze iets kan verkopen.
Dat is een strategie waar ik niet in geloof. Met Inspiratie Vrijdag pak ik dat anders aan. Daar geloof ik in continuïteit, door iedere week waarde te leveren.
Wat is de visie van jouw nieuwsbrief? Hoe pak jij dat aan? Weet jij wat wel en wat niet werkt?