Archieven: FAQs

Het ontbreekt je pitch aan de juiste energie.

Het succes van je pitch valt of staat met de juiste energie. Je pitch heeft authenticiteit en daadkracht nodig. Anders wordt het gewoon een slap aftreksel van een aantal feiten en een verhaaltje opsommen waar geen power in zit....

Lees verder

Je hebt geen concrete praktijkvoorbeelden.

Als je een spaceshuttle bouwt die op expeditie naar Mars gaat dan heb je wellicht nog geen praktijkvoorbeelden van het daadwerkelijk bezoek aan die planeet. Daar kun je niets over delen, maar je kunt wel verhalen delen over hoe...

Lees verder

Je bent jezelf niet.

Mensen voelen het als je niet authentiek bent. Je doet je dan anders voor dan dat je bent. Dit is bij veel mensen gemakkelijk af te lezen aan hun lichaamstaal of manier van doen. Het is daarom erg belangrijk om te weten wie je...

Lees verder

Je leest je pitch voor vanaf een scherm.

De meest belabberde pitches zijn de verhalen waarbij de pitcher geen connectie met het publiek maakt. Veelal staan ze schuin of zelfs volledig met hun rug naar het publiek. Er is totaal geen connectie, de energie stroomt niet en...

Lees verder

Je gebruikt moeilijke termen.

Als mensen je niet begrijpen, dan gaan ze niet mee in je verhaal. Veel specialisten gebruiken vakjargon. Dit is geen enkel probleem als je doelgroep dit jargon begrijpt. Maar als je doelgroep niet bekend is met bepaalde termen,...

Lees verder

Waar mag het Freelance Businessmodel naartoe gestuurd worden?

 

Verstuurd. Check je mailbox!