Als iemand je de vraag zou stellen: In welke business zit je nu echt? Wat is dan je antwoord?

Op de een of andere manier zitten we allemaal in de transformatie business. Jij doet iets met je bedrijf of met je vaardigheden, waardoor je de klant een transformatie kan laten doormaken.

Een transformatie is een shift naar een nieuwe werkelijkheid. Het is een shift naar iets beters. Klanten zijn daar altijd naar opzoek.

  • Een copywriter schrijft niet zomaar teksten, maar triggert je klanten om een gewenste actie uitvoeren, zoals het aanmelden voor een nieuwsbrief of het aanschaffen van een dienst. Zie een copywriter als een verkoper die tekst gebruikt om te overtuigen.

  • Een softwarebedrijf gespecialiseerd in ticketsystemen schrijft niet zomaar een code. Als gevolg van hun diensten kunnen mensen bij elkaar gebracht worden. Zij verbinden mensen en helpen om snel en effectief informatie te kunnen uitwisselen.
  • En ik ben niet alleen de ondernemerscoach die nieuwe initiatieven komt lanceren of zaken komt optimaliseren. Ik help je om doorbraken te realiseren, zodat je met je business doorbreekt naar the next level.

Jouw job is om kraakhelder voor ogen te krijgen welke shift jij jouw klant helpt maken. Dit is je belofte aan de klant en dit is waar ze daadwerkelijk op zitten te wachten. Dit is wat de emotionele trigger veroorzaakt waardoor mensen met je in zee gaan.

In welke business zit jij nu echt?